Informatii livrare

1. Plaseaza comanda si alege metoda de livrare dorita

2. Vei primi un mesaj in legatura cu confirmarea comenzii

3. Comanda va fi expediata

4. Comanda iti va fi livrata la domiciliu sau la EasyBox-ul selectat

Informatii despre livrarea produselor

Prin utilizarea acestui website, sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare. Accesul si utilizarea site-ului www.kruz.ro sunt supuse urmatoarelor conditii de utilizare si tuturor legilor aplicabile. Vizitand si utilizand acest website, acceptati automat termenii si conditiile de mai jos.In cazul clientilor persoane juridice ,termenii si conditiile de mai jos vor tine loc de contract cu care ati fost de acord prin utilizarea acestui site.

Plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza clientului rezervarea si/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului si rezervarea produsului in vederea onorarii comenzii se face de catre operatorii nostrii prin telefon sau prin e-mail.

 Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor,integritatea continutului  in momentul in care le primiti de la Sameday,  in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

"Kruz.ro" livreaza produsele exclusiv prin intermediul firmelor de curierat rapid (ex. Sameday) in toate localitatile din Romania sau prin intermediul agentilor proprii. Comenzile a caror valoare este peste 300 lei (TVA inclus) beneficiaza de transport gratuit in toate localitatile din Romania. Pentru comenzile a caror valoare este sub 300 lei (TVA inclus) costul transportului va fi de:

- 19 lei (TVA inclus) pentru toate comenzile, in afara unor campanii active de reduceri sau promotii.

Data estimata de livrare poate varia in functie de produs si este afisata in pagina produsului precum si in e-mailul de confirmare a Comenzii si poate varia intre 1-10 zile lucratoare.
În mod excepțional durata de livrare poate fi depăsită (ex.: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi: conditii meteorologice nefavorabile, blocaje rutiere, etc.), caz în care veți fi anunțat telefonic sau prin e-mail.
Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii de catre Vanzator conform legislatiei in vigoare.
Comenzile primite după orele 13.00 sunt procesate a doua zi lucrătoare.
Dupa predarea coletului/coletelor catre firma de curierat rapid vei primi un e-mail de confirmare. 
Din momentul expedierii coletului de către firma noastră, nu mai suntem in nici un fel raspunzatori pentru termenul de livrare, responsabilitatea revenind in intregime firmelor de curierat rapid.
La primirea coletului, va rugam sa verificati integritatea ambalajului, precum si prezenta facturii fiscale. 
Daca sunt deteriorari vizibile ale coletului in momentul livrarii prin curier, va rugam sa refuzati acceptarea coletului.
Produsele pleaca din depozitul nostru ambalate in cutii de carton si sigilate.
Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare impreuna cu agentul de curierat. In cazuri severe se poate refuza integral primirea si plata coletului.
 

Toate produsele sunt noi si vin insotite de accesoriile oferite de catre producator care le gasiti specificate la fiecare produs in parte.

Timpul de livrare a produselor, daca sunt in stoc, este de 24-72 ore lucratoare depinzand de zonele unde trebuie trimise si de conditiile meteo.
Daca produsele dorite nu sunt in stoc, se vor livra in 3-20 zile lucratoare, de la primirea comenzii (daca acest produs mai este disponibil la furnizori, in caz contrar veti primi un mail de instiintare). Acest timp de livrare se poate mari pana la 30 zile (conform legislatiei in vigoare) datorita situatiei cu pandemia Covid-19 sau a sarbatorilor legale din Romania sau Asia.

Nu ne asumam intarzierile de livrare cauzate de firmele de curierat, calamitati, inundatii, accidente, etc

  Nu ne asumam schimbarea modelului sau scoaterea lui din fabricatie de catre producator, in caz de precomanda se anuleaza comanda si daca s-a achitat in avans  se vor returna sumele achitate integral.

Livrarea produselor se face prin curierat rapid Sameday Curier. Nu se fac livrari  Duminica

        Cheltuielile legate de transport sunt suportate de client si vor fi specificate atat in procesul de plasare al comenzii, cat si dupa finalizarea acesteia. Livrarea se va realiza in intervalul 24-72 de ore de la confirmarea comenzii exceptand zilele de duminica, precum si sarbatorile legale.

         *Livrare:  1-3 zile lucratoare :

         *Durata de livrare a produselor de 1-3 zile lucratoare poate fi oferita in perioadele cu volum scazut de comenzi si in conditii de disponibilitate a produselor. Termenul se poate prelungi pana la  30 de zile conform prevederilor legale de livrare a comenzilor plasate online.

Comenzile vor fii livrate in limita stocului disponibil si in ordinea comenzilor. Precomenzile au intaietate.

Pot exista situatii exceptionale, cand produsul comandat nu se mai afla pe stoc in momentul comenzii sau se aduce pe comanda din stocul furnizorului extern. Produsele ce lipsesc momentan din stoc pot fi livrate in termen maxim de 30 de zile in limita stocului disponibil la fabrica.
Pot exista de asemenea exceptii de livrare in termenul standard de livrare de 1-3 zile lucratoare, pentru comenzile achitate prin transfer bancar sau ordin de plata, pentru care tranzactia bancii poate dura in functie de timpul de procesare al fiecarei banci; in aceasta situatie comanda se va procesa doar in momentul in care banii au fost transferati in contul S.C. Igrec Top Shop S.R.L.
Pot exista intarzieri de livrare datorate conditiilor meteo nefavorabile, drumuri impracticabile sau alte cauze ce tin de evolutia vremii.

   Lipsa unor produse, certificatului de garantie, neconcordanta intre seriile aparatului si cea de pe certificatul de garantie  se pot reclama in maxim 24 de ore de la primirea produsului.

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor, continutul lui in momentul in care le primiti , in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

   Reclamatiile se fac doar pe mail la contact@kruz.ro. In caz de probleme cu integritatea coletului va rugam sa atasati si poze.

   Stocurile produselor si preturile acestora din magazinul online se actualizeaza periodic, pentru a fi cat mai reale, dar pot aparea discrepante intre stocul real si cel afisat. Astfel, Dualstore.ro nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate, uneori acestea fiind vandute in interval de cateva minute. Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta, nu este in stoc, nu se mai fabrica sau pentru oricare alt motiv si va promitem ca vom face tot posibilul sa va oferim o alternative echivalenta sau superioara la un cost similar.
In cazul in care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja, dar nu si alte despagubiri. Valoarea maxima a obligatiilor magazinului Kruz.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de magazin de la acest client.

Ai nevoie de ajutor?

  • +4 0747 727 777
  • Email: comenzi@kruz.ro