Garantia produselor
Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiaza de garantia legala de conformitate, care este de 24 de luni de la data cumpararii.
Toate produsele vandute si livrate de catre S.C. Igrec Top Shop S.R.L. beneficieza de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Certificatele de garantie sunt oferite de catre producator sau de societatea comerciala care opereaza acest site.
Certificatul de garantie il veti gasi atasat langa factura, iar in situatiile in care constatati lipsa acestuia semnalati neregula in maxim 24 de ore de la primire, pe adresa de mail contact@kruz.ro.
Produsele ce prezinta deteriorari mecanice in urma transportului (ex: zgarieturi, indoituri, spart, ciobit) se reclama in maxim 48h de la intrarea in posesia coletului, depasirea perioadei in reclamarea acestor defecte va fi considerata acceptul clientului cu privirea la integritatea produsului primit.
Pentru o parte dintre produsele vandute de kruz.ro vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format electronic sau tiparit. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie. In cazul in care ati pierdut certificatul de garantie, Factura fiscala inlocuieste certificatul de garantie.
Conform legii nr. 449/2003 orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.Totusi, la aceste termene pot aparea intarzieri insa durata de remediere se va prelungi doar cu acordul in scris al clientului.
Garanția este de doua tipuri:
a. obligația legală a vânzătorului (garanție legală de conformitate) si/sau b. orice angajament asumat de vânzător sau producător (garanție comercială) față de consumator(cf Legii 449/2003 "orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale "), fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă.
Termenul de garanție legală de conformitate este de 2 ani și se calculează de la data livrării produsului, conform Legii 449/2003.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si jumatate din garantia oferita pentru produsele de folosinta medie si mica.
Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.